Ihmisen kokonaisvaltainen kohtaaminen hoidossa -kurssin oppimistehtävän suorittaminen tapahtuu valitsemalla 3-5 kurssin teemaa erityispohdinnan aiheeksi ja kirjoittamalla ryhmätyönä noin 10-15 sivun mittainen essee tästä pohdinnasta.
TEHTÄVÄ 1. 2424301-oppimistehtävän ohjeet-2013
TEHTÄVÄ 2. Opintojakson arviointi ja palautteen antaminen (päivitys 2013 tulossa)
Palautelomake palautetaan sähköisesti.
Tällä sivulla kurssin opiskelijat ilmoittavat oppimistehtävän suorittamiseen liittyvistä suunnitelmistaan. Kirjoita alla olevalle kommenttipalstalle viesti, jossa kerrot esseen kirjoittavan työryhmän jäsenten opiskelijanumerot ja työryhmänne valitsemat esseen teemat.
(esim. opiskelijat 123456 ja 111222 aiheena:
1. eutanasia, 2. saattohoito, 3. seksuaalisuuden kohtaaminen terapiassa)
Kiitos!
t. Heikki Salomaa
Opiskelijat 180950, 181008 ja 176150 aiheena: 1. yksinäisyys ja syrjäytyminen 2. itsemääräämisoikeus 3. kuolema
208128 aiheena 1. Eutanasia, 2. Saattohoito, 3. Itsemääräämisoikeus
Opiskelijat 186602, 177448 ja 207967. Ohjaavana teemana itsemääräämisoikeus ja siihen liittyvät aiheet varmistuvat luentojen kuluessa.
Opiskelijat 176006 ja 233332 tekevät esseen aiheista: 1. Saattohoito 2. Papin ammattietiikan kiirastulet 3. Terve ja epäterve uskonnollisuus
opiskelija 40155A
tekee esseen aiheista: saattohoito, ihmisläheinen hoitotyö ja aihe, joka tarkentuu myöhemmin.
työskentelypari 241562 ja 180987 tekee esseet aiheista etiikka (eri ammattietiikoiden vertailua) ja terve ja sairas uskonnollisuus, sekä kolmannesta aiheesta jota emme ole vielä päättäneet.
Opiskelijat: 185811, 233183 ja 233279 aiheena: 1. saattohoito 2. aivokuoleman kertominen omaisille 3. terve ja epäterve uskonnollisuus
Opiskelija nro 236193 tekee esseen aiheista surevan kohtaaminen, saattohoito ja terve ja epäterve uskonnollisuus
Opiskelija 241484. Aiheina 1. Minustako auttajaksi? 2. Papin ammattietiikan kiirastulet 3. Kuoleman kohtaaminen
Työskentelypari 241562 ja 180987 täydentää kirjoitustaan aiheilla lapsen menetys isän näkökannalta ja hyvä kuolema.